Technika przeładunku
Szeroka i kompletna oferta urządzeń Techniki Przeładunku (systemy przeładunkowe, DOK-i)
Na kompletny system składają się takie urządzenia jak:
- rampa przeładunkowa,
- brama przemysłowa,
- naprowadzacze kół,
- odboje,
- oświetlenie dokowe,
- blokada kół,
- system dokowania DOBO,
- domek przeładunkowy,
- uszczelnienie,
- wentylator naczepy.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w prospekcie
Rozwiązania niezbędne w procesach logistycznych
W każdym centrum logistycznym, magazynie produkcyjnym bądź wyrobów gotowych znajdują się bramy przemysłowe lub tzw. DOK-i przeładunkowe, zwane również urządzeniami techniki przeładunku. Są to urządzenia służące do zapewnienia łatwej i bezpiecznej logistyki.
Dzięki systemom przeładunkowym można rozładować/załadować niemal każdy samochód dostarczający towar do magazynu (począwszy od małego samochodu dostawczego, kończąc na dużym samochodzie typu TIR). Urządzeniami techniki przeładunku są między innymi: DOK-i przeładunkowe, mostki przeładunkowe, minirampy, rampy mobilne, naprowadzacze kół, elektroniczne systemy dokowania, sygnalizacja świetlna (semafory). W niemal każdym magazynie lub hubie przeładunkowym występują DOK-i przeładunkowe (brama, rampa, uszczelnienie). Za ich pomocą w sposób ciągły i bezpieczny prowadzi się załadunek oraz rozładunek towarów rotujących w magazynie. Ich niezawodność i bezpieczeństwo wpływa na koszty, a także skuteczność procesów logistycznych. Dlatego niezwykle ważna jest właściwa i profesjonalna konserwacja np. rampy przeładunkowej Crawford lub bramy dokowej Assa Abloy. Sprawne funkcjonowanie pomostu przeładunkowego to bezpieczna praca operatora wózka widłowego, prędkość i efektywność załadunku. Pamiętać również należy o tym, że odpowiednio utrzymane systemy przeładunkowe to oszczędność energii, tak ważnej w dobie dbałości o nasze środowisko naturalne. Szczelne fartuchy lub uszczelnienia dokowe to brak nagłej wymiany powietrza pomiędzy strefą magazynową a zewnętrzną podczas załadunku lub rozładunku. Nagłe wychłodzenie strefy dokowej zwiększa koszty ogrzewania obiektu, jak również naraża pracowników na przeciągi i niebezpieczeństwo zachorowań. Stała konserwacja systemów przeładunkowych zmniejsza też ryzyko nagłych przestojów i wypadków związanych z awarią automatycznej bramy dokowej lub platformy, rampy przeładunkowej.
Celem prawidłowego i bezpiecznego załadunku/rozładunku towaru, samochód podjeżdża pod DOK przeładunkowy, operator podnosi bramę, a następnie rampę – samochód jest wtedy gotowy do rozładunku lub załadunku. Cała procedura trwa niespełna 5 minut.
Haiko sprzedaje systemy przeładunkowe oraz zapewnia usługi serwisowo-konserwacyjne
Oferujemy kompletne systemy przeładunkowe i ich poszczególne składowe, zapewniając przy tym przeglądy konserwacyjne oraz stały serwis doków przeładunkowych, segmentowych bram przemysłowych lub uszczelnień dokowych pneumatycznych, nawet dla takich producentów jak Hafa, Crawford lub Faltec. Do wszelkich napraw stosujemy wyłącznie nowe i oryginalne części zamienne. Nasze zespoły są w stanie zapewnić sprawną obsługę DOK-ów niemal wszystkich producentów dostępnych na polskim rynku, a w szczególności platform i bram Hörmann, Assa Abloy, Loading Systems oraz Novoferm. Służymy profesjonalnym doradztwem i szeregiem przywilejów związanych ze stałą umową konserwacyjną, jak np. szybkim czasem reakcji na zgłoszoną awarię, podręcznym magazynem części zamiennych, rabatami cenowymi na usługi serwisowe oraz oryginalnymi częściami zamiennymi.
Więcej informacji na temat naszych usług serwisowych można znaleźć tutaj.